RSS

Per la Diada, una rosa roja, #Actua i el Drac

23 abr.

Avui, Diada de Sant Jordi, doneu un tomb a les vostres vides. Poseu-vos de la part del drac (o de l’elefant) i contra el cavaller armat. Trieu, d’ara i per sempre, un món d’igualtat i sense privilegis. Regaleu sense complexes, a amics i amigues, la rosa més roja que sembla rosada si es compara amb la vostra sang. Poseu-vos dempeus per la salut pública, per l’ensenyament públic, per un estat de benestar que sense haver estat mai del tot veritat ja ens estan robant, i ja per sempre, ompliu les rambles, les fàbriques, oficines, universitats, amb el somriure fratern i amable de la solidaritat. Trieu els llibres que parlen d’utopies necessàries, i de com aconseguir-les… llibres que ajuden a actuar i defensar els nostres drets i la raó contra els usurpadors de la veritat.

I si tens dubtes sobre el llibre a comprar, llegeix a El Periscopio de Rosa Maria Artal el que explica d’ACTUA…. i opta (com a mínim, avui) pels llibres que ofereixen un diàleg nou i autèntic de ciutadania amb ciutadania.

(Aquesta entrada va dedicada de manera especial al Javi, al Dani i a l’Isma, els estudiants que ha convertit en presoners polítics, per la seva vergonya, un conseller venjatiu i repressor.)

 
4 comentaris

Posted by a 23 Abril 2012 in Ciutadania/Política

 

Etiquetes: , , , ,

4 responses to “Per la Diada, una rosa roja, #Actua i el Drac

  1. Mikel

    23 Abril 2012 at 10:22

    Bon día del Drac “🌹📖”

     
  2. Blanca

    23 Abril 2012 at 11:08

    Por Javi y Dani, para que vuelvan pronto…#Actua y el Drac

     
  3. Zana

    23 Abril 2012 at 11:23

    Hola Ángels, aquí en la zona administrativa denominada Castilla y León también estamos de fiestuki hoy algunos, como yo, doblemente…por el día de libro y por el día de los Comuneros, el día de la revuelta antiseñorial y, de esa manera, también antimonárquica que Bravo, Padilla y Maldonado capitanearon…, pero no tiene tirón esta fiesta (en León), la derecha, como tantas cosas, se la ha apropiado, y el Pueblo, convenientemente enharinado, viviendo su particular día de la marmota. Es lo que hay, quizás sean, los empanados, los que tienen razón. Quizás, porque, visto lo visto, va a ser verdad aquello de que aquí solo se puede ser feliz de dos maneras; siendo imbécil o haciéndoselo…y te aseguro que hay mucho tipo feliz…con el agua al cuello.
    Bueno, mi recomendación literaria. Como es harto complicado eso de decidirse por uno voy a optar por deciros el que estoy leyendo, en realidad releyendo: Las ratas, de Miguel Delibes.

    El Nini se detuvo:
    -No lo entenderán -dijo.
    -¿Quién? -preguntó el Ratero.
    -Ellos -murmuró el niño…

    Feliz día y felices siempre

     
  4. Mikel

    24 Abril 2012 at 16:35

    Hola Angels, me gustó mucho tu capítulo “La salud como mercancía, la sanidad como botín” en #Actúa.
    Un excelente análisis y una amplia y acertada visión de la salud. Brillante y equilibrado, me encanta como usas las cifras para desenmascarar tanta mentira.

    Todo se mercantiliza en esta decadente sociedad que nos imponen, para beneficio de unos pocos bolsillos y en detrimento de la mayoría.
    En estos tiempos aciagos, vosotros, los disidentes comprometidos, sois faro en la sombría noche del final de esta era.
    ¡Buen trabajo y enhorabuena! Realizas una gran labor.

    Los recortes en salud se ceban en los más débiles. ¡Es repugnante!
    ¡Estamos en manos de delincuentes psicópatas!

    Un abrazo y “¡Abajo las murallas!”

     

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s

 
%d bloggers like this: