RSS

Per la SALUT, pedagogia de la insubmissió!

10 oct

Varen començar els iaioflautas i Dempeus per la Salut Pública el mateix dia que es posava en marxa a la vigilia de Sant Joan, l’injust cobrament de l’euro de la vergonya.

Quan ja hi ha gent gran que ha de triar entre menjar o poder comprar els medicaments convertits gairebé en un bé de luxe, en un estalvi caníbal, la INSUBMISSIÖ és un valor que cal que molta gent comparteixi… ens hi va la salut i MOLT MÉS!

Ara comença una campanya que prendrà força a partir del 15 d’octubre. El company ho explica molt bé:

Escolteu els seus arguments i veureu com us convencen. Tenen tota la raó de qui sap que aquesta crisi és una estafa i aquests impostos sobre la malaltia una excusa indecent del “govern dels Millet” per acabar amb la sanitat pública.

Una acció magnífica, ciutadana, digna, per la que cal felicitar els companys de Sant Andreu, l’Associació de Veïns i Veïnes de Barcelona, i els companys de SICOM per deixar-ne testimoni i ajudar a difondre el valor de la INSUBMISSIÓ: la millor de les pedagogies.

 
 

Etiquetes: ,

One response to “Per la SALUT, pedagogia de la insubmissió!

  1. bcn_myway (@bcn_myway)

    11 octubre 2012 at 9:05

    No puedo más que agradecer esta pedagogia.
    .
    Comento mi experiencia personal por si pudiera ser útil y quisiera saber si alguien me puede decir dónde puedo informarme de acciones en los diferentes barrios. En mi caso Horta.
    .
    La primera vez que ejercí “mi derecho” acudí tranquilamente a una farmacia en la que no me conocían y con toda normalidad y respeto lo solicité. Con el respeto de saber que estaba haciendo perder el tiempo a alguien que estaba trabajando. Le dije, mientras rellenaba el formulario, que fuera atendiendo a otros clientes, que no quería molestarle. Pues la sorpresa fué mayúscula porque ésta fué la respuesta: “tranquil, estás en tot el teu dret. Si tots fessin com tu, potser les coses anirien millor”
    .
    En otra farmacia, en septiembre, en la que sí me conocían, me llevé la sorpresa de que me dijeran que era el “primer caso” que se encontraban y que desconocían el protocolo. Han perdido un cliente para siempere.
    .
    La diferencia entre las dos farmacias: la primera estaba más próxima al Carmel, y la segunda era más céntrica. No es por nada, pero siempre he creído en los “valores de barrio” con los que fuí educado en Cornellá.
    .
    PD: Creo que fué el lunes cuando TV3 emitió la entrevista a Neus Català. Reconozco que no conocía su caso, y he estado analizando más en profundidad quién era. Cuando nos planteemos dudas sobre acciones como no pagar ese euro (en mi caso no por no poder, sino por convicción), pensemos y tengamos un mínimo respeto por tod@s aquell@s que nos han legado “democracia”. Probablemente no lo que querían, pero mejor que lo que ellos padecieron.
    .
    Angels, gracias a ti también. Podrías estar disfrutando tranquilamente de tu “derecho” a la jubilación, y sin embargo aquí estás. Está claro que vale la pena pagar mis impuestos, pero escuchandote, no me cabe la menor duda.

     

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 10.265 other followers

%d bloggers like this: